Hvor stort er programmtisk kjøp i Norge?

(Oslo 07.04.16) Svaret kommer på lunsjmøte hos MBL 25. april kl 12.

25. april presenterer IRM en studie av programmatisk annonsehandel i Norge.  Rapporten, som er den første i sitt slag, gir bl.a. svar på hvor mye programmtisk handel utgjorde i 2015, hvor stor andel av display-, mobil- og web-TV-annonsering som er programmatisk kjøp og prognose for programmatisk kjøp i inneværende år.

Daglig leder i IRM, Madeleine Thor fremlegger rapporten i MBLs lokaler i Kongensgate i Oslo 25. april kl. 1200. Det er fri adgang. Enkel lunsj.

Påmelding skjer til MBL v/Britt Øien: britt@mediebedriftene.no

Som MBL-medlem kan rapporten kjøpes til redusert pris: NOK 4.900 (ordinær pris: NOK 6.500). Kontakt IRM på info@irm-media.se for bestilling av rapporten. Angi "MBL" hvis du er MBL-medlem.