Artikler

36 resultater

36 resultater funnet med valgt filtrering
  1. |

    Staten mangler oversikt over annonsekjøp

    - Det er skuffende at staten ikke har en mer gjennomtenkt tilnærming til egen annonsebruk. Norske redaktørstyrte medier er viktigere enn noen gang for den offentlige samtalen, de når flere nordmenn enn de enkelte sosiale plattformene og tilliten er langt høyere. Det gir en helt annen trygghet for konteksten annonsen opptrer i og tilliten til budskapet, sier MBLs adm. dir. Randi S. Øgrey.

  2. |

    Her er MBLs markedsforum

    Etter siste styremøte i MBL er det pekt ut ny leder og tre nye oppnevninger til MBLs markedsforum. Markedsforums syv medlemmer skal gi strategiske råd til hovedstyret om hvordan markedsområdets utfordringer og muligheter kan løses og utvikles fremover, særlig med tanke på å identifisere de områder der samarbeid mellom medlemsbedriftene er formålstjenlig.

  3. |

    25.04.2023: – NADAexpress 20 år

    Per april 2023 har NADAexpress gjort drøyt 1,8 millioner sendinger av annonser. Oppstarten av annonsesendingstjenesten NADAexpress fant sted i april 2003. Første annonse overført på trykk, var en annonse for Kappahl med korte bukser til kr 199,-.