Hopp til hovedinnhold
  1. NHO
    • Alle regionkontor
    • NHO Agder
    • NHO Arktis
    • NHO Innlandet
    • NHO Møre og Romsdal
    • NHO Nordland
    • NHO Rogaland
    • NHO Trøndelag
    • NHO Vestfold og Telemark
    • NHO Vestland
    • NHO Viken Oslo
    • Alle landsforeninger
    • Abelia
    • Finans Norge
    • Fornybar Norge
    • MBL
    • NBF
    • NHO Byggenæringen
    • NHO Elektro
    • NHO Geneo
    • NHO Logistikk og Transport
    • NHO Luftfart
    • NHO Mat og Drikke
    • NHO Reiseliv
    • NHO Service og Handel
    • NHO Sjøfart
    • NHO Transport
    • Norsk Industri
    • Offshore Norge
    • Sjømat Norge
Logo Mediebedriftene
  • Arbinn
  • Bli medlem

Hva leter du etter?

      Se alle treff
      • Arbinn
      • Bli medlem

      Aktuelt

      • Arrangementer
      • Mediepolitikk
      • Mediekompasset (Avis i skolen)
      • Nyhetsarkiv
      • Tall og fakta

      Arbeidsliv

      • Arbeidsliv
      • Arbeidsrett
      • HMS
      • Hovedoppgjøret 2024
      • Opphavsrett
      • Rammeavtale frilans

      Mediepolitikk

      • Høringer
      • Mediebransjens samfunnsansvar
      • Medienes rammebetingelser
      • Mediepolitikk
      • Rammebetingelser
      • Ytringsfrihet

      Analyse og utvikling

      • Analyse og utvikling
      • Annonsestatistikk
      • Lesertall
      • Lønnsstatistikk
      • Opplagstall
      • Rapporter

      Medlemskap og fordeler

      • Innmelding
      • Medlemskap
      • Medlemsfordeler

      Konkurranser og utmerkelser

      • Avisgutten
      • Den store journalistprisen
      • Konkurranser og utmerkelser
      • Årets avistegning
      • Årets mediepriser

      Mediekompasset

      • Avistegning (ekstern side)
      • Juniorjournalisten (ekstern side)
      • Nasjonal avisuke
      • Medielabben (ekstern side)
      • Lag skoleavis (ekstern side)
      • Stortingsvalg (ekstern side)
      • Om Mediekompasset
      • Valgfag

      Om oss

      • Ansatte
      • Dette er MBL
      • Hovedstyret
      • In English
      • Vedtekter
      • Våre medlemmer
      1. NHO
        • Alle regionkontor
        • NHO Agder
        • NHO Arktis
        • NHO Innlandet
        • NHO Møre og Romsdal
        • NHO Nordland
        • NHO Rogaland
        • NHO Trøndelag
        • NHO Vestfold og Telemark
        • NHO Vestland
        • NHO Viken Oslo
        • Alle landsforeninger
        • Abelia
        • Finans Norge
        • Fornybar Norge
        • MBL
        • NBF
        • NHO Byggenæringen
        • NHO Elektro
        • NHO Geneo
        • NHO Logistikk og Transport
        • NHO Luftfart
        • NHO Mat og Drikke
        • NHO Reiseliv
        • NHO Service og Handel
        • NHO Sjøfart
        • NHO Transport
        • Norsk Industri
        • Offshore Norge
        • Sjømat Norge
      1. Mediebedriftenes Landsforening
      2. Søk
      1991 resultater:
      1. Tarifforhandlinger mellom MBL og Fellesforbundet

        https://www.mediebedriftene.no/arrangementer/tarifforhandlinger-mellom--mbl-og-fellesforbundet Konferanse
      2. Tilbakegang for norske nettsteder – vekst for økonominyheter

        77 prosent leser minst én avis daglig. Den digitale dekningen for norske nettsteder går ned med 4,1 prosent fra andre kvartal 2024 til 2025. Samtidig ser vi en økning i interessen for økonomi- og finansstoff. Nettsteder som E24, Finansavisen og DN har alle vekst i lesertall i andre kvartal.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/2025/tilbakegang-for-norske-nettsteder--vekst-for-okonominyheter Nyhet , Statistikk og analyse #medietall
      3. Intervjuet 125 tidligere ansatte i jubileumsåret

        Smaalenenes Avis feirer 125 år og dét markerer avisen med å intervjue 125 tidligere ansatte.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/2025/intervjuet-125-tidligere-ansatte-i-jubileumsaret Nyhet
      4. Annonseinntekter på historisk lavt nivå

        - Det er viktigere enn noen gang med et sterkt mediemangfold som leverer kvalitetssikret informasjon. Det bygger tillit og styrker samfunnets motstandskraft. Derfor er det bekymringsfullt at bransjen generelt har lav lønnsomhet. Mediehusene er gode til å tilpasse kostnadene, men inntektene øker ikke nok for bransjen samlet, sier MBLs adm.dir. Randi S. Øgrey.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/2025/annonseinntekter-pa-historisk-lavt-niva Nyhet
      5. Årets FleRe-stipendiater: Anisa Mohamed til TV 2 og Rosa Ridha til Dagbladet

        Seks stipendiater med flerkulturell kompetanse har fått plass i årets FleRe-program. NRK og MBL inngikk i fjor et nytt samarbeid for å få flere med flerkulturell kompetanse til mediebransjen. Det var første gang noen i FleRe-programmet hadde praksis utenfor NRK. I år som i fjor skal TV 2 og Dagbladet ha hver sin FleRe-stipendiat i praksis.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/2025/arets-flere-stipendiater-anisa-mohamed-til-tv-2-og-rosa-ridha-til-dagbladet Nyhet
      6. Nytt samarbeidsprosjekt vil avsløre verdien av merkevarer

        Hva gir egentlig effekt i den digitale annonseøkonomien? Et nytt fellesprosjekt fra ANFO, MBL og Kapero vil gi norske annonsører et bedre beslutningsgrunnlag.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/2025/nytt-samarbeidsprosjekt-vil-avslore-verdien-av-merkevarer Nyhet
      7. Annonsemarkedet i første kvartal 2025 - sterk start på året

        -Til tross for en urolig omverden og fortsatt stram pengepolitikk, innleder annonsemarkedet året med en vekst på 6,7 % sammenlignet med tilsvarende kvartal i fjor. Omsetningen utgjør dermed 6,8 milliarder kroner i første kvartal, sier Madeleine Thor adm. dir i IRM, som i dag legger frem tall for annonsemarkedet for første kvartal 2025.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/2025/annonsemarkedet-i-forste-kvartal-2025---sterk-start-pa-aret Nyhet
      8. Gikk du glipp av sendingen fra Den store prisfesten? Se utdelingen av Årets mediepriser her

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/2025/folg-utdelingen-av-arets-mediepriser-direkte-fra-ole-bull-scene-kl.21-onsdag-7.-juni Nyhet
      9. MBLs forhandlingsutvalg og datoer for mellomoppgjøret med NJ

        Forhandlingene mellom Mediebedriftenes Landsforening og Norsk Journalistlag starter mandag 12. mai og det er satt av to dager til årets mellomoppgjør. MBLs forhandlingsleder er samme som tidligere år, men forhandlingsdelegasjonen har ny sammensetning.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/2025/mbls-forhandlingsutvalg-og-datoer-for-mellomoppgjoret-med-nj Nyhet
      10. Høy tillit til innholdsmarkedsføring fra norske medier

        Norske annonsører har stor tillit til mediehusenes evne til å levere effektiv og trygg innholdsmarkedsføring, det viser en fersk undersøkelse fra MBL og ANFO. Tilliten er større til norske medier enn til sosiale medier, både når det gjelder plassering i trygge annonsemiljøer og evnen til å skape effekt gjennom innholdsmarkedsføring.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/2025/hoy-tillit-til-innholdsmarkedsforing-fra-norske-medier Nyhet content; innholdsmarkedsføring; rapport;
      • Forrige
      • Side 178 av 200
      • 1
      • ...
      • 177
      • 178
      • 179
      • ...
      • 200
      • Neste

      Mediebedriftenes Landsforening

      1. Org. nr. 981391209

      Adresse

      Besøksadresse:

      Skippergata 24 0154 OSLO

      Postadresse:

      Skippergata 24 0154 OSLO

      Personvern og vilkår

      • Personvernerklæring

      Kontakt

      • Telefon: 22 86 12 00
      • post@mediebedriftene.no
      • Facebook
      • X/Twitter
      • Instagram