Hopp til hovedinnhold
  1. NHO
    • Alle regionkontor
    • NHO Agder
    • NHO Arktis
    • NHO Innlandet
    • NHO Møre og Romsdal
    • NHO Nordland
    • NHO Rogaland
    • NHO Trøndelag
    • NHO Vestfold og Telemark
    • NHO Vestland
    • NHO Viken Oslo
    • Alle landsforeninger
    • Abelia
    • Finans Norge
    • Fornybar Norge
    • MBL
    • NBF
    • NHO Byggenæringen
    • NHO Elektro
    • NHO Geneo
    • NHO Logistikk og Transport
    • NHO Luftfart
    • NHO Mat og Drikke
    • NHO Reiseliv
    • NHO Service og Handel
    • NHO Sjøfart
    • NHO Transport
    • Norsk Industri
    • Offshore Norge
    • Sjømat Norge
Logo Mediebedriftene
  • Arbinn
  • Bli medlem

Hva leter du etter?

      Se alle treff
      • Arbinn
      • Bli medlem

      Aktuelt

      • Arrangementer
      • Mediepolitikk
      • Mediekompasset (Avis i skolen)
      • Nyhetsarkiv
      • Tall og fakta

      Arbeidsliv

      • Arbeidsliv
      • Arbeidsrett
      • HMS
      • Hovedoppgjøret 2024
      • Opphavsrett
      • Rammeavtale frilans

      Mediepolitikk

      • Høringer
      • Mediebransjens samfunnsansvar
      • Medienes rammebetingelser
      • Mediepolitikk
      • Rammebetingelser
      • Ytringsfrihet

      Analyse og utvikling

      • Analyse og utvikling
      • Annonsestatistikk
      • Lesertall
      • Lønnsstatistikk
      • Opplagstall
      • Rapporter

      Medlemskap og fordeler

      • Innmelding
      • Medlemskap
      • Medlemsfordeler

      Konkurranser og utmerkelser

      • Avisgutten
      • Den store journalistprisen
      • Konkurranser og utmerkelser
      • Årets avistegning
      • Årets mediepriser

      Mediekompasset

      • Avistegning (ekstern side)
      • Juniorjournalisten (ekstern side)
      • Nasjonal avisuke
      • Medielabben (ekstern side)
      • Lag skoleavis (ekstern side)
      • Stortingsvalg (ekstern side)
      • Om Mediekompasset
      • Valgfag

      Om oss

      • Ansatte
      • Dette er MBL
      • Hovedstyret
      • In English
      • Vedtekter
      • Våre medlemmer
      1. NHO
        • Alle regionkontor
        • NHO Agder
        • NHO Arktis
        • NHO Innlandet
        • NHO Møre og Romsdal
        • NHO Nordland
        • NHO Rogaland
        • NHO Trøndelag
        • NHO Vestfold og Telemark
        • NHO Vestland
        • NHO Viken Oslo
        • Alle landsforeninger
        • Abelia
        • Finans Norge
        • Fornybar Norge
        • MBL
        • NBF
        • NHO Byggenæringen
        • NHO Elektro
        • NHO Geneo
        • NHO Logistikk og Transport
        • NHO Luftfart
        • NHO Mat og Drikke
        • NHO Reiseliv
        • NHO Service og Handel
        • NHO Sjøfart
        • NHO Transport
        • Norsk Industri
        • Offshore Norge
        • Sjømat Norge
      1. Mediebedriftenes Landsforening
      2. Søk
      2035 resultater:
      1. Endringer for målingene 2018-2021

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/andre-artikler/hva-er-hovedforskjellene-fra-tidligere-malinger
      2. Igangsetter prosjekt om lokal relevans

        Med prosjektet Lokal relevans skal MBL utforske hvordan lokale medieaktører kan bruke tilgjengelige teknologi og forretningsmekanismer til å styrke egen posisjon i sine respektive markeder, spesielt med tanke på å styrke posisjonen blant yngre brukere.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/eldre-artikler/aktuelt/igangsetter-prosjekt-om-lokal-relevans Nyhet
      3. Om det er avtalt prøvetid og hvor lenge

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/andre-artikler/lameller-arbeidsavtale/6om-det-er-avtalt-provetid-og-hvor-lenge
      4. Når og hvor lenge man jobber per dag og per uke (kan henvises til lov/forskrift/tariffavtale)

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/andre-artikler/lameller-arbeidsavtale/10nar-og-hvor-lenge-man-jobber-per-dag-og-per-uke-kan-henvises-til-lovforskrifttariffavtale
      5. Hvilke verktøy kan jeg bruke for å få tilgang til de nye tallene?

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/andre-artikler/hvilke-verktoy-kan-jeg-bruke-for-a-fa-tilgang-til-de-nye-tallene
      6. Hva innrapporteres det opplag på?

        Abonnement rapporteres i tre kategorier: Papir, Digital/eAvis og Komplett. Papir rapporteres dersom en tittel tilbyr rene papirabonnement, Digital/eAvis rapporteres dersom en tittel tilbyr rene digitale produkter og Komplett rapporteres dersom en tittel tilbyr papir og digital i kombinasjon. Digitale produkter uten tilknytning til papirutgaver leveres i egen oppgave.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/andre-artikler/opplagstallqa/hva-innrapporteres-det-opplag-pa
      7. Barneskolen

        Arbeidsheftene er motoren i satsingen til Mediekompasset (tidligere Avis i skolen) på småtrinnet og mellomtrinnet.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/eldre-artikler/Barneskolen
      8. Om det er inngått avtale om nattarbeid, fleksibel arbeidstid eller redusert arbeidstid for en periode.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/andre-artikler/lameller-arbeidsavtale/12om-det-er-inngatt-avtale-om-nattarbeid-fleksibel-arbeidstid-eller-redusert-arbeidstid-for-en-periode
      9. Regelendringer for dagpenger 1. juli 2019

        Fra 1. juli endres regelverket på dagpenger. Den viktigste endringen for deg som skal søke dagpenger, er at du må søke senest første dagen du er arbeidsledig. De nye reglene er ikke formelt vedtatt av myndighetene, og vi tar forbehold om at endringer kan komme. Informasjon om dagpenger på nav.no blir oppdatert med nytt regelverk 1. juli.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/2019/regelendringer-for-dagpenger-1.-juli-2019 Nyhet , Arbeidsrett
      10. Postloven: Politikerne lytter til bransjen og åpner for nye løsninger for avisdistribusjon

        Transport- og samferdselskomiteen åpner for fleksibilitet i valg av kompenserende tiltak da de leverte sin innstilling til regjeringens forslag til ny Postlov i går. De velger å justere forslaget slik at flest mulig kan få avisen selv om posten reduserer omdelingsfrekvens. -Det er positivt at Storting og regjering har lyttet til bransjen og innstiller på et vedtak som gir mulighet for å finne bedre løsninger. Nå vil man ta stilling til hvordan kompensasjonen skal brukes basert på analyser av hva som er best for flest mulig abonnenter, sier MBLs adm dir Randi S. Øgrey.

        https://www.mediebedriftene.no/artikler/2019/postloven-politikerne-lytter-til-bransjen-og-apner-for-nye-losninger-for-avisdistribusjon Nyhet , Mediepolitikk
      • Forrige
      • Side 107 av 204
      • 1
      • ...
      • 106
      • 107
      • 108
      • ...
      • 204
      • Neste

      Mediebedriftenes Landsforening

      1. Org. nr. 981391209

      Adresse

      Besøksadresse:

      Skippergata 24 0154 OSLO

      Postadresse:

      Skippergata 24 0154 OSLO

      Personvern og vilkår

      • Personvernerklæring

      Kontakt

      • Telefon: 22 86 12 00
      • post@mediebedriftene.no
      • Facebook
      • X/Twitter
      • Instagram