-
Medier vil skape debatt
Alle media ønskjer å vere med på å skape ein levande, offentleg debatt. Dette gjer dei ved å setje dagsorden, vinkle og problematisere. Ei viktig oppgåve for skolen er å lære deg til å stille spørsmål ved bodskapen frå media og å oppmuntre deg til å gjere det. For å kunne stille dei gode spørsmåla, og deretter kanskje gjere noko med det, må du setje deg grundig inn i saka. Denne modellen kan vere til hjelp.
-
Vinnere Årets Magasin
Siden 2007 har MBL delt ut prisen Årets Magasin. Til denne prisen gjør man helhetlig vurdering av innhold, utvikling og presentasjon. Prisen omfatter alle kanaler et magasin har, og vil bedømmes på floraen og samspillet mellom disse. Deltagende magasiner må legge ved en begrunnelse for hvorfor de bør vinne. For å være aktuell som kandidat til denne prisen må publikasjonen delta i minst en av de andre kategoriene i konkurransen.
-
Vinnere Årets Mediepriser 2015
Adresseavisen gikk til topps i Årets Mediepriser og er kåret til Årets Avis. Det Nye ble Årets Magasin og NRKs «SKAM» ble Årets Nyskapning.
-
For alle vindar!
Hugs at ting spreier seg utruleg fort på nettet. Tenk derfor nøye gjennom kva du legg ut på Twitter, Facebook, YouTube eller andre sosiale medium.